Ett litet projekt

Sytt idag, äntligen! Var så länge sen och jag har inte haft någon inspiration förrän nu. Denna uggla ska flytta hem till Tyra. Katrin skickade en länk på fb på ett par jättesöta bokstöds-ugglor i fejskinn men de var så där lagom svindyra så hon undrade om inte jag kunde göra några liknande.

Såklart jag kan! Och heeeelt gratis till min lilla älsklingstyrann.

Har klippt ut en till i "motsatta" tyger så dom ska matcha. :) I botten är det en liten tygpåse med vete så den ska ha lite tyngd. Min symaskin fick också för sig att freestyla lite med trådspänningen så jag fick sprätta ett par ggr. Morr. Men äntligen färdig! :) Hoppas mamma och barn blir glada.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0