Instagram.

Är det bara jag som är smått beroende av appen Instamgram? Den får liksom världen att de finare ut.. mjukare.

Idag har vi varit iväg på kalas, min äldsta syster fyllde 30 år i veckan och självklart firade vi det! Av oss, familjen, fick hon en bakmaskin. Som hon önskade sig.. :) Hoppas att den ska komma till nytta. Roligt att gå ihop ett par stycke och köpa en lite "bättre" och dyrare present när någon fyller jämt. Som förra året när jag själv fyllde 25 år så fick jag en torktumlare av familjen. Kan ju liksom inte bli bättre!

(Nu väntar jag in min egen trettioårsdag, då ska jag önska mig en coverlock-symaskin.. Hehehe..)

Pic: Yours truly med mina gigantiska solisar.


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är :) vad heter du? Jag heter såklart neckis ;)

2012-03-13 @ 21:06:23
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0