Kass..!

Idag har jag inte varit kaxig. Vaknade imorse med värk i varenda jäkla led, sträv i halsen och snorig. Men hurra för fan. Vill inte..! Varannan status på FB handlar ju om vinterkräksjukan och jag vill inte sälla mig till skaran. Som tur är var det uppenbarligen inget sådant, kanske en förkylning på gång bara? Värdelöst!

Till råga på allt så har vi haft en elektriker här hela dan också som har hållt på och trixat med strömmen. På, av. På, av. Testing testing liksom. Nä. Kan vi bara stryka ett streck över den här dagen eller.. det vore helt okej för mig.

Jack har varit som ett plåster på mig också, hängt i mina brallor och släpats efter när jag gått någonstans.. i princip. Får jag säga att jag verkligen (okej, oftast!) hatar när ungarna får tänder? Det är inte ett dugg gulligt.. bara jävligt jobbigt med gringheter och tripplade bajsblöjor.



Jag vill sova..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0