BB.

Dagens funderingar är många..
Varför är det så dålig luft på sjukhus? Näsan och halsen är torr som fnöske. Tunna filtar som täcke när man sover och kudden är fylld med luft? Varför får man ingen riktig lunch om man är inlagd på förlossningen?

Ja, som ni förstår så är det inte jag som är inlagd utan min kära Katrin. Igår åkte vi in för igångsättning då det är dags för hennes lilla baby att komma ut. Hon har ännu inte kommit ut, vi fick sova ordentligt hela natten och nu på morgonen kom personalen och sa att idag ska dom se till att det blir bebis. Duktiga, starka Katrin! Så jävla grym du är. Jag är så glad att jag får vara med dig och att jag har möjlighet att hjälpa sig igenom det här. Ska göra allt jag kan för att finnas här för dig och peppa dig, pyssla om dig och göra din röst hörd om du behöver det. <3

Idag kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0