Året 2011.

Gjorde du något år 2011 som du aldrig gjort förut:
Köpte hus!

Höll du några av dina nyårslöften:
Tror inte att jag hade några. Eventuellt att jag skulle gå ner några kg och det gjorde jag.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år:
Ja, ett par stycken faktiskt!

Gifte sig någon av dina vänner:
Nej, inga nära vänner.

Dog någon som stod dig nära:
Nej, men andra i min närhet miste någon, så det blev man påverkad av.

Vilka länder besökte du:
Inga alls.

Är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012:
Massor..

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid minnas, och varför:
22/3, dagen då Jack föddes. Och hela veckan efter det kommer jag alltid minnas, tyvärr inte pga. en positiv upplevelse.

Vad var dina största framgångar i år:
Vi fick en son och vi köpte hus.

Största misstaget:
Kanske varit lite naiv i vissa situationer.

Har du varit sjuk eller skadat dig:
Förkylningar har det varit en del.

Bästa köpet:
Vårat hus.

Vad spenderade du mest pengar på:
Barnen, hemmet.

Gjorde någonting dig riktigt glad:
Min fina familj och mina vänner.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2011:
Eh, ingen speciell.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Gladare!

Rikare eller fattigare?
Mittemellan. Haha.

Vad önskar du att du gjort mer:
Fokuserat lite mer på mig själv, unnat mig egentid.

Vad önskar du att du gjort mindre:
Surat, haha.

Hur tillbringade du julen:
Familjen kom hem till oss!

Blev du kär i år:
Om och om igen.

Blev du arg i år:
Ja, på vården.

Bästa boken du läste i år:
Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer.

Största musikaliska upptäckten:
Den svenska björnstammen!

Något du önskade dig och fick:
Ett efterlängtad barn, ett efterlängtat hus.

Vem saknade du:
Hann aldrig med att sakna någon, alla fanns där.

Något du önskade dig men inte fick:

Vet ej.

Årets bästa filmer:
Twilight!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade kalas hemma i lägenheten. (Tror jag, eller vad sjutton gjorde jag?)

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre:
Eventuellt om jag hade hunnit jobba lite oftare.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011:
Jeans och linne.

Vad fick dig att må bra:
Familjen och barnen. Vännerna.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest:
Orka..!

De bästa nya människorna du träffade:
Min stjärna Malin ♥

En värdefull läxa du har lärt dig i år:
Lägg din tid på det som betyder något..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0