Onsdag.

Upptäckte att det inte går att kommentera vissa inlägg, dom som jag bloggat via mobil-appen. Kan inget bara fungera som det ska nån gång? Tydligen inte!

Denna vecka blir lugn. Vilda är lite risig i magen och Jack håller ju som sagt på att få en till tand (nr 5) så det blir heller inget dagis denna vecka. Fick räkningen för barnomsorgen från Uppsala kommun, känns ju lagom roligt att nästan hela Vildas barnbidrag ska gå till dagisavgiften.. när hon inte ens kan gå dit! Never mind my gnäll, det är bra att man betalar efter vad man tjänar men jag kan fan räkna på ena handen hur många gånger Vilda varit på dagis den senaste månaden. Gngngghf.

Vi började iallafall dagen med en mysig frukost. Yoghurt och smörgås, kaffe och mjölk. Efter min snygga diet (?) från sjukhuset (godis, mackor, billys pizza och frys-mat-lådor) så har jag gått upp två kilo. Men hurra... Blir så less. Har ingen inspiration heller. Skulle vara trevligt att sola lite solarium så man får någon sorts större dos av d-vitamin och slippa vara blek som ett A4. Får se om det kan bli av till helgen kanske.

Igår var vi över till syrran och busade lite, hon fixa gelénaglar på mig. Så hur lång tid har det tagit att skriva det här inlägget hittills? Tre gånger så lång tid som vanligt. Haha. Men snyggt är det, bara lite ovant. Självklart är dom inte superlånga heller, vill ju inte klösa mina små rackarungar eller så. :)

Sunkig mobilbild, men ni fattar galoppen!


Kommentarer
Postat av: Anna Mamma till Lucaz med en till på väg

Blev väldigt fint ju :)

2012-02-01 @ 12:55:52
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0