Långfredag.

Precis hemkomna efter en liten tripp till Gränby centrum. Jag har shoppat till mig själv (!) för en gångs skull. Tre linne, en kofta och ett par leggings. Ett par ringar också. Nöjd!

Igår gjorde jag nått dumt också.. Klippte min lugg. Ångrar mig alltid första dagarna innan den lägger sig ordentligt.

Ska hjälpa Tomas med middagen nu, det blir grabbhäng med Björn och Magnus ikväll här, dom ska basta och ha sig. Haha. Jag och ungarna får glatt glo på film och låta dom hållas. ;) Kvällens middag: vildsvinsgryta!

Pic: Hår!


Kommentarer
Postat av: Kat

Blev ju hur tjisigt som hellst med lugg. I like it! :D

2012-04-07 @ 06:08:10
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0