Färgklick!

Så, nu börjar det lika nått. (Ser bloggen ut som vanligt tryck F5 några gånger och uppdatera sidan). Känns bra med lite färg, känner verkligen att jag behöver det just nu.. Mer färg och sol åt folket. Vad tycker ni, plottrigt? Tycker inte att det är så störande för ögonen faktiskt, fixerade bakgrunden så att den inte rör på sig när man scrollar, mycket praktiskt.

Idag kom som sagt Anna förbi ett par timmar, dock uteblev lyxlunchen (snyft!) för alla jäkla ställen hade stängt?! Elakt. Bah. Iallafall hade hon med sig finfina wienerbröd som vi mumsade på och till lunch blev det rester från gårdagens kålpudding. Jättegott med potatis och brunsås till. När hon åkt hem så däckade Jack i sin säng och jag satt här i soffan i min ensamhet och bara njöt av tystnaden. Så skönt att bara kunna sitta i soffan och slösurfa och småslumra.

Nu sover barnen sedan länge och jag sitter återigen i min kära soffa och glor på "Svenska miljonärer". Den där Lars-Ivan är verkligen.. speciell!


Pic: Jag och Vilda sådde frön i vårat "plugghus" förra veckan och nu växer det! Synd att det är snö på backen ute bara.. så dessa raringar får nog flytta över i lite krukor och stå inomhus ett tag till. Ringblommor ska det bli.



Kommentarer
Postat av: Linda

Jättebra att bakgrunden är fixerad, annars hade det nog blivit prickigt i ögonen. :)

2012-04-03 @ 21:12:51
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se/
Postat av: Linda

Det får du så gärna, om jag får göra detsamma? :)

2012-04-03 @ 21:55:10
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0