lördag.

Idag for vi iväg och storhandlade kläder till Jacken, herrejesus.. Nu har en komplett ny garderob! Skitonge och växa då. Storlek 74 är det som gäller nu och som bekant så lyckades vi ju slänga mycket av Vildas kläder i den storleken. Surt och ledsamt, men vad gör det när man kläderna tydligen inte har ändrats speciellt mycket alls?! Köpte likadana bodys och byxor på KappAhl idag som jag Vilda hade när hon var liten, haha. Har dom brist på fantasi eller är det bara så att dom har ett vinnande koncept? Kan man ju fråga sig.

Efter shoppingen åkte vi hemåt och passade på att kolla in ett hus vi tänkte gå på visning på men näe.. det kändes helt fel. Tomas och jag kände samma sak, "Eden Lake"-varning på det området. Hua. Rysningar. Googla om ni inte sett filmen. :)



Ungarna sover sen länge och jag.. ja. Tänkte hälla upp ett glas rödvin kanske och virka vidare på min sköldpadda. Nån som sa lördagkväll? Haha! This is how we do it.


Kul om jag skulle ha ett sånt stort huvud i verkligheten, sött och konstigt på samma gång.
Zomzoooom!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnos! Haft, eden lake varning, jag ryser bara jag hör namnet, kan tänka mig känslan!

2011-09-18 @ 00:37:20
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0