Onsdag.

Idag har jag och Jacken varit nere på Kyrkis ett par timmar, himlarna trevligt. Massa sköna mammor man lärt känna där, och härliga ungar.

Nu drar Jack timmerstockar i soffan här bredvid mig och jag ska röja upp efter Vildas klistermärksmaraton från imorse. Maj gad, unge att riva fram grejer. Ska också röja bland mina stickor och garn, blir helt galen av den här röran jag skapar för mig själv..

En oordningssam konstnärssjäl, det är nog jag det.. Ehm.

Snart kommer mamma på fika, mysigt! Vilda kommer bli helt lyrisk när vi hämtar henne på förskolan sen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du darling, jag kom på det, du har inte tid/lust/ ork att hjälpa mig sy upp en långklänning? Vore väldans snällt! <3

2011-10-12 @ 20:01:43
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0