Late..

Den här dagen har varit såå seeeg. Ungarna har sovit i omgångar och när den ena varit nöjd så har den andra inte varit det. Jack håller på att gro fram några fler tänder och det är ju inte så roligt, kan man ju förstå.. Helst har han velat sitta fastklistrad i mitt ansikte med händerna insnurrade i mina dreads. Bekvämt!

Vilda mår bättre, tog tempen några gånger och hon fick alvedon. "Medicin, det blir man frisk av, mamma!" deklarerade hon nöjt. Jo, men man ska inte ta om man verkligen inte behöver, bara om man måste. Det hajade hon inte riktigt, men sen lekte vi sjukhus och operation. Haha. Ska filma i smyg nån gång för hon är så jäkla söt.. Så smart och inte ens tre år gammal. Galet.

Vad annars har jag gjort idag då? Tvättar tyger jag fick hem idag, hurra hurra. Och symaskinen lever igen, äntligen..! Så imorn ska jag sy klart lite grejer. Skönt att slippa tänka på det där med beställningar. Det är kul att folk vill köpa men det känns inget roligt för mig att ha massa på hög som väntar och så hinner jag inte så fort som jag vill. Bra att jag har världens bästa tålmodiga kunder.

För övrigt har jag fått för mig att virka små stjärnor till årets julgran. Och så ska jag fixa en adventsljusstake med virkat jul-shit, kommer bli super.. Hemtrevligt och mysigt. Nej, nu svamlar jag. Natti natti!

Pic: Killen med stil! Bara för att man är liten betyder inte det att man inte kan ha bra smak.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0