Jag ser ut som ett ekollon!

Haha. Har ni inte sett En idiot på resan på svt så kolla försjutton på webben om det finns där.. Sjukt roligt program! Skrattade så jag grinade första säsongen.

Idag har jag jobbat under förmiddagen. En riktig toppendag på jobbet blev det. Träffade en av våra gamla grannar som ska flytta utomlands och huxflux fick jag en massa grejer som han skulle slänga (japp, jag är inte den som är den!) Bland annat en nästintill ny fotoskrivare, guld ju! Rätt läskigt eftersom jag igårkväll satt och tänkte på att jag ville göra namntavlor och skriva ut på fotopapper, men kom på att min skrivare knappt klarar av att skriva ut ett A4 med vanlig text på. Haha. Och idag dimper en fotoskrivare ner i min famn, tror det var ödet det där. :)


Kommentarer
Postat av: stina

sv: ja fick göra det sista gången på första kursen :) andra kursen fortsätter direkt nu i december. så himla roligt om barnen gillar det! :D

2011-11-26 @ 19:04:12
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Love you toooo! Åh, snart flyttar ni! Fantastico <3

2011-11-28 @ 09:46:16
URL: http://emmaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0