Ger upp.

Detta får duga för tillfället. Inga bilder än så länge men det kommer. Tror jag.. jag gillar ju faktiskt när det är lite avskalat. Inte så mycket bilder som dräller omkring. Räcker oftast med dom i inläggen tycker jag. Vad tycker ni då? Känns det okej att läsa, bra storlek på text osv? Give it to me.

Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min karl. Jag känner att en hårmassage (ja till mig alltså) är på sin plats. För det är jag värd! Eller nått. Böna och be är min melodi.. eller? God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Känns finfint att läsa! Bilder kan du ju lägga i inläggen. :)



Vill du låna flyttkartonger? Vi har ett femtontal!

2011-11-23 @ 16:32:10
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0