Fredag!

Rackarns seg dag. Har växlat läge mellan soffan och mattan hela dagen, degat och lekt med ungarna. "Lugna lekar, sa Laban!". Känns som att jag håller på att bli sjuk, inte okej.. så snart ska jag dra i mig lite Berocca eller nått. Om det nu gör nån skillnad. Placebo funkar ju det med! *intalar mig själv*

Min kille kommer hem senare från jobbet idag, han ska nämligen iväg på.. tada.. Nål-jakt! Ena nålen på min overlock fick för sig att böja sig (!) och Tomas köpte nya åt mig. Som inte passade (även fast gubben i syaffären sa att dom skulle göra det). Jag beställde nålar på internet, som inte heller passade. Så nu, del tre på historien.. nu fick han med sig nål-jäkeln så att dom kan kolla att det blir rätt. Finns det inga sådana nålar vet jag inte vad jag gör. Då blir jag smått grinig..!

Malin var här på en snabbkaffe och plockade även i och ur diskmaskinen, haha. Toka. Jag satt som ett kolli på sofflocket och googlade virkmönster, vilken arbetsfördelning..! Love you darling! ♥

Nu ligger Vilda och Jack och gör krypövningar på golvet, gudars.. Tror nog han får till det där med kryoandet ordentligt under helgen, fasiken vad det går undan!


Vad ska ni göra i helgen då? Vi har späckat schema med middagar och roligheter på söndag.. mihihi. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hur gick det med nålarna?

2011-11-07 @ 02:55:30
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0