Bloggpill.

Som ni kanske sett under kvällen så är min blogg under konstruktion.. Igen. Tar till det här som ett försök att få igång lite blogglust igen. Jag vill ju blogga men det är inget roligt när designen är så satans ful. Jag blir ju heller inte nöjd i första taget så det kanske ser lite mystiskt ut under en tid nu innan jag får till det som jag vill ha det. Velar hit och velar dit liksom. Jag hatar att göra headers, vill ha lite bilder och grejer men Picasa dampar och GIMP fattar jag noll av. Perfekt.

Medans vi väntar på min bloggdesign gör jag en liten lista här då:


Saker jag vill göra:
  • sy
  • fixa färdigt bloggen
  • packa grejer

 

Saker jag måste göra för att kunna göra de saker jag vill:

  • ordna upp trådspänningen på symaskinen
  • hitta kartonger att packa i

 

Snark..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0