"jag älskar min mamma!"

Dagislämning. Klär av Vilda ytterkläderna och pratar lite med fröknarna i hallen.
Vilda rusar bort samlingsrummet.

Jag: Vilda, får jag en puss och en kram innan jag går?

Vilda vänder på klacken och springer tillbaka till mig.
En puss rakt på munnen och en riktig kram får jag, hennes små armar hårt runt min hals.

Jag
: Jag älskar dig Vilda. Jag och Jack kommer och hämtar dig sen, ha det så roligt idag!

Vilda
: Mm, mamma och Jacken hämtar mig sen. Jag ÄLSKAR min mamma!





Underbara unge. Som jag älskar dig. Det går inte ens att förklara.
Du berikar mitt liv. Du & Jack är mitt liv.

Den vackraste stunden i livet var den när ni kom.



Kommentarer
Postat av: Erica

Åh sånna där ord värmer ens hjärta rejält. Jag smälter när Ofelia säger att hon älskar mig och så får man en blöt puss och världens gosigaste kram efter! ^^



Ja du, jag bara LÄNGTAR tills jag kan kalla mig för tvåbarnsmamma alltså!

2011-05-16 @ 10:45:26
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0