Rubrik?

Rackarns seg dag. Har gått runt som i någon sorts dimma, ja lite som en zombie.. Halvvaken liksom. Tomas åkte iväg på jourjobb imorse vid halv nio och nu har han alltså varit borta i lite mer än tolv timmar, kul! Stackarn. Jag blir lite småbitter de veckorna han har jour, framför allt på helgerna.. vill ha honom hemma. Även fast vi inte gör saker tillsammans hela tiden så är det bara mysigt att veta att han är här. Vilda och jag har iallafall försökt hållt oss sysselsatta, men det var fan svårt från och till. Pysslat med lera, pärlplattor, sytt ihop ett par brallor, lagat mat, byggt lego.. druckit saft och käkat chips nu på kvällskvisten till Solsidan. Så nu planerar jag att vi ska däcka i soffan tätt ihop inom en snar framtid.

Haha, Vilda petar i min navel och säger "aj aj Lillebror, inte sparkas!" UNDERBARA UNGE! ♥



Sydde byxor till Vilda i det här tyget, påminner om Gunilla Axéns molntyg. Vilda blev jättenöjd och då är jag också det.


Kommentarer
Postat av: Marit

En sån dag borde ni typiskt komma hit!! Längtar efter er! Men vi ses väl i helgen :)

Kram

2011-03-07 @ 09:47:18
Postat av: Tina

Sv: Vad tyckte du om programet :) Tycker det var bra, du har ju inte långt kvar, är du nervös?



2011-03-07 @ 22:03:37
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0