Här är vi fortfarande kvar på avdelning 12...

img_3442 (MMS)

Här är vi fortfarande kvar på avdelning 12. Tiden har gått ganska fort ändå och vi hoppas på att få åka hem imorgon efter ett Jack blivit undersökt av doktorn en tredje gång.  Dom upptäckte ett blåsljud på hjärtat igår och gjorde en ultraljudsundersökning på honom idag. Läskigt som fan och det var jobbigt att sova inatt och bara grunna över det. Dom hittade två hål på hjärtat. Maj gad, grinar bara jag skriver om det men det är tydligen inget farligt och ganska vanligt hos prematurer.. Vi får antagligen remiss till Astrid Lindgrens barnsjukhus i veckan så ska vi få komma på kontroll hos dem framöver. Läskigt men jag litar på att dem inte skulle skicka hem oss om det inte var helt säkert att det var ofarligt. Min lilla sparv, känns fortfarande overkligt.. är han verkligen vår?


Kommentarer
Postat av: Moster Mriiiiii

Alltså, Sparven Lillebror är väl ett helt okej namn? ;)



Inte oroa dig för blåsljudet, det kommer att bli som det ska! Och snart är ni hemma och kan mysa alla tillsammans! :D

2011-03-25 @ 19:57:18
Postat av: Isabel

Hej Trissan!

Usch, jag förstår att du är orolig. Klart man är det när man precis fött ett nytt litet mirakel till världen. Vill bara tala om för dej att de på Astrid Lindgren är sååååå himla proffsiga. Hjärtavdelningen är jätteduktiga (även resten av personalen) En läkare som gjorde ultraljud på Liams hjärta berättade att det finns ungefär 300 olika sorters hjärtfel och att de flesta faktiskt går att åtgärda.

Jag vet hur det är att gå på kontroller. Alla säger att det ju bara är för det bästa. Men jag ville bara gömma mig hemma med Liam. Det är det enda man vill, att komma hem.

Jättefin är han eran lille kille

KRAMAR

2011-03-25 @ 22:28:01
URL: http://angelinpoket.blogg.se/
Postat av: Anna

Med tanke på hur lik han är Vilda bus, hakan, näsan och öronen så är det mycket som talar för att han är din. ;) Han är så super fin vännen!



Vi rings sen! <3

2011-03-26 @ 07:54:07
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0