BM-besök

Kom nyss hem från ett besök hos barnmorskan. Inget speciellt att rapportera, han blir lika sur som vanligt när hon ska lyssna med dopplern efter hjärtljuden, hah. Min unge herre har temperament minsann. Är sjukt seg idag, lufsar runt här hemma i mjukisbyxor och rufsigt hår. Sägs ju att om man väntar en flicka så "stjäl" hon mammans skönhet under graviditeten men jag vill nog påstå att man inte är så jäkla mycket snyggare när man väntar en pöjk heller. Sådetså.

Nu ska jag kura ner mig i soffan med min kopp kaffe och bara dega. Eventuellet virka lite. Men det är ju inte så himla energikrävande.


Eftersom det är roligt med bilder så bjuckar jag på den här.. Vilda och jag skulle gå ut på promenad och denna klädkompositation har Vilda styrt helt själv! Här är vi inte rädda att blanda mönster inte! Mössan och byxorna har jag sytt själv. :)



Och en helt annan sak, GRATTIS Anna som klarade teoriprovet idag! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Tackar! Vi är sjukt nöjda :)

Låter som en riktigt skön dag! Enjoy!

2011-03-14 @ 12:46:14
URL: http://napolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0