söndag.

Att sälja på loppisen idag gick ju sådär. Vi gick plus i kassan men nja, det var inte min grej. Ville mest bara springa iväg och fynda grejer jag med! Kl. 13 så kastade vi (jag & Anna) in grejerna i bilen igen, då hade vi stått där sen 10.00 (tror jag det var iaf). Vi varvade området och jag hittade en massa fina pussel och böcker till Vilda. Supernöjd! Ska absolut besöka loppisen när det är dags igen om två veckor, dock utan att sälja något själv.

I övrigt så har jag lyckats bränna ansiktet i solen idag tydligen, och min ena axel. Ja det värmer ju skönt nu när man är lite frusen inomhus. Hmpf. Känner mig helt mosig i skallen också så jag kommer antagligen att somna ovaggad ikväll, ohjää. 




Kommentarer
Postat av: Erica

Ah, riktigt jävla vidrigt alltså! :/

2011-06-07 @ 21:00:03
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0