lördag.

Idag har jag röjt igenom förråd och skåp här hemma i jakt på saker som bara står och samlat damm. Och tro mig, gud vad mycket skit jag har som inte används. Eller, vem har inte det.. Men ja. En IKEA-kasse med barnkläder, en vinterjacka, massa skor, filmer, köksgrejer, en bröstpump (haha!) ska jag försöka sälja bort på bakluckeloppisen imorn. Har aldrig sålt på loppis förut så det känns lite läskigt. Men jag kommer ha Anna med mig så det ska nog gå fint.

På tal om Anna så ska jag snart få henne att pinna över hit för vi ska se på skräckfilm och dricka rödtjut!


Jack & jag i sommarvädret.


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Ja man samlar på sig en massa saker.. som man sedan inte använder knappt. Kommer gå bra att sälja sakerna tror jag.



ha så trevligt med skräckis och rödvin. lovely"

2011-06-04 @ 23:21:20
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! Jag ska oxå på loppisen imorrn, fast inte för att sälja utan för att titta :o) Ses säkert. Kram

2011-06-04 @ 23:24:23
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mycket trevligt att träffa på dig oxå :o) Va bra längesen vi sågs..

Det går att fynda riktigt bra faktiskt, jag hittade tre bodys för 15 ynka kr! Helt galet :o)

Jasså, gick det inget bra att sälja? Tråkigt, men nu har du provat på det iaf.

Kram

2011-06-05 @ 19:20:08
URL: http://tystatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0