Te.

God förmiddag!
Är redan inne på min tredje kopp te. Den stora varianten. Har ont i halsen och känner mig tung i huvudet.. har ju inte alls tid med detta. Ska ju jobba kväll fram tills på söndag och jag vägrar sjukanmäla mig om det inte är riktigt jäkla illa! (Detta då jag vet att det är svårt att få in folk att jobba kväll med så kort varsel). Så jag härdar ut. Det känns som att körtlarna (eller vad fan de nu heter) på halsen är svullna, uppåt och bakom öronen åt också.. vad kan det vara? Har ingen feber eller så. Kanske bara är en förkylning som satt sig där för jag är inte ett dugg snorig heller. Skumt.

Igår fick jag hem en laddning kläder från H&M, lite mammatröjor och kläder till Vilda.. och tadaa, till lillebror! Hans första egna kläder! :) Man glömmer verkligen hur små dem är.. pyttepytt!




Lägger in en bild på kulan med. Nu börjar den runda till sig en del!



För övrigt både skrattar jag gott åt och irriterar mig på TS i den här tråden på familjeliv. <- länk!
Hon gnäller över folk som skriver om sina "perfekta" graviditeter och så vidare. Det är väl bara att ge fan i att läsa då? Bitterkärring!

Kommentarer
Postat av: Hannah

men du vilka söta kläder!! Vi har också sånna! ;)

Ja menar det!! O att ens lilla mage är i sån allmänegendom! Händer hit o dit! Hur mår du? Mått bra hittills?

2011-01-13 @ 18:02:02
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej man får säga grattis till dig med

som jag sa till Ingela för ut då när är det tänkt att lille bror kommer?? hur gammal är wilda ?? jag fick en dotter för två år sen som heter Isabelle



mvh Lena

2011-01-16 @ 20:45:55
URL: http://isabellemariell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0