.. och så var det måndag!

Helgen försvann i ett nafs som vanligt. I lördags var vi på kalas och igår var vi in en sväng till Uppsala för att fika med Tomas farmor & farfar. Började jobba 16.30 och kvällen gick fort. Har inga mer pass inbokade på Hemtjänsten nu så jag får se om jag jobbar något mer innan havandeskapspenningen drar igång i februari. Lite vemodigt men jag sa hej då till brukarna och sa att vi troligtvis inte kommer att ses på ett bra tag. Ja, om man inte ränner in i varandra på "centrum" förstås.

Under dagen har jag hunnit med en hel del, strukit gardiner & pärlplattor, städat Vildas rum, tagit en lång dusch och kletat på ansiktsmask och.. ja.. nu väntar disk och lite allmänt plock här och där. Ska förbereda middagen. Känner mig lite som en hemmafru, ja!



Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi har haft en lugn, men bra, helg - inga oförutsedda händelser..:)

Nu är det dock sjukstuga här igen. skrutten är förkyld och har feber - det är ju mindre kul.



Hörru babe, nu får vi ta ett kragtag och ta och ses här snart! Faktiskt, nu är det jättelängesen ju.



<3

2011-01-24 @ 16:31:40
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0