Helgen

Vilken mysig helg vi har haft! Igår morse åkte vi iväg till Gävle för att hälsa på Robert och Agnes. Sedan drog vi kosan vidare till Sandviken där vi besökte Parkbadet. Hade fått låna badkläder av Anna och ja.. helst av allt hade jag väl velat ha haft våtdräkt på mig, men vafan. Vilda var som en liten pingvin i vattnet, njöt av varje sekund och lekte och hade sig. Så kul att se! Tomas lyckades med bedriften att slå upp en stor skinnbit på foten när han gjorde sista hoppet på trampolinen. Man ska alltid hoppa över första och sista hoppet.. eller?

Efter badandet åkte vi hem till R & A en stund och sedan drog vi ner på stan och käkade på den lokala krogen. Mycket trevligt. Sedan var det dags att åka hem. Jag somnade någonstans efter Dragons Gate utanför Gävle och vaknade till två sekunder när vi var i Uppsala och vips så var vi hemma igen. Toppen!

Nu ska vi snart dra iväg till Norrtan och handla lite. Fnular på att knata in på Jysk och kolla efter nya gardiner. Har fått ett ordentligt behov av att fixa till och "boa" här hemma, vill möblera om också men det vill inte Tomas.. så jag får väl byta ut det som går helt enkelt.

Parkbadet i Sandviken, rekommenderas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0