2010.

Den sedvanliga årssammanfattningen cirkulerar ju på bloggarna just nu och jag ska väl inte vara sämre.

Gjorde du något år 2010 som du aldrig gjort förut:

Jag nådde min målvikt! :)

Höll du några av dina nyårslöften:
Tror inte att jag hade några?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år:
Ja.

Gifte sig någon av dina vänner:
Nej.

Dog någon som stod dig nära:
Trodde ju att min katt dött men det hade han ju inte. (aka. Jurtjyrkogårdskatten).

Vilka länder besökte du:
Har bara varit i Sverige.

Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011:
Nej, det får gärna rulla på som det har gjort.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid minnas, och varför:
Vildas 1årsdag den 10 mars. För att det var en sån speciell dag förstås! Och när jag plussade igen.

Vad var dina största framgångar i år:
Att jag nådde min målvikt. Och fixade jobb.

Största misstaget:
Känns inte som att jag gjort några större tabbar faktiskt.

Har du varit sjuk eller skadat dig:
Inga större sjukdomar, bara förkylningar och sånt. Har varit ganska bra skonade faktiskt.

Bästa köpet:
Vet icke.

Vad spenderade du mest pengar på:
Räkningar, mat, Vilda.

Gjorde någonting dig riktigt glad:
Att jag var gravid igen med lillebror.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010:
Winnerbäck, men han minner om alla år.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Gladare!

Rikare eller fattigare?
Rikare! Fp ger inte så mycket klirr i kassan. Det gjorde dock jobbet inom Hemtjänst. :)

Vad önskar du att du gjort mer:
Umgåtts mer med familj och vänner.

Vad önskar du att du gjort mindre:
Gnällt?

Hur tillbringade du julen:
Julafton hos svärföräldrarna och juldagen hos min pappa med familjen.

Hur många one night stands?
Hah, inga såklart.

Blev du kär i år:
Om och om igen.. :)

Blev du arg i år:
Ja, på människor. Vissa tar så korkade beslut, men det är ju deras förlust.

Bästa boken du läste i år:
Twilight-serien. *NEEERD*

Största musikaliska upptäckten:
Radiomusik. I lagom mängd.

Något du önskade dig och fick:
En frisk bebis som växer i min mage.

Vem saknade du:
Ingen särskild.

Något du önskade dig men inte fick:

Inte vad jag vet?

Årets bästa filmer:
Twilight? *skäms*

Vad gjorde du på din födelsedag?

Hade kalas! :)

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre:

Mindre drama..

Hur skulle du beskriva din stil år 2010:

Het.

Vad fick dig att må bra:
Min viktnedgång rent fysiskt men även psykiskt.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest:
SD:s framtåg i Riksdagen var ju.. intressant.

De bästa nya människorna du träffade:
Vissa kollegor på jobbet.

En värdefull läxa du har lärt dig i år:
Allt går, bara man ger sig fan på't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0