Vardag

Idag är Vilda tillbaka på dagis. Som hon har längtat! Hon kunde inte få på sig kläderna fort nog imorse.. hon började klä på sig ytterkläderna en halvtimme innan det var dags att åka.

Under förmiddagen ska jag pallra mig ner till barnmorskan på kontroll. Det känns som att det var evigheter sedan jag var där, och det var det antagligen också.. Ska bli kul att se vad hon säger om barnets placering, känns som att han har lagt sig med huvudet nedåt och sparkar uppåt. :) Men han kan väl snurra runt ett par varv till där inne, än är det ju lång tid kvar.

Som jag LÄNGTAR tills han är här och jag kan börja jobba med min kroppshydda. Nu har jag kommit till det stadiet att jag faktiskt accepterar att jag är en sån som går upp en del - massor? i vikt när jag är gravid. Ja, alltså. Jag har accepterat det - men det är inte roligt.

Bild från igår, vecka 30+4. Ignorera allt förutom min mage.
Den är jag stolt över! :) Och så får ni se det nyklippta håret också. Mycket mindre långt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men åh, vad du är fin!

2011-02-07 @ 20:00:17
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0