Bortskämd

Idag har vi haft en playdate med Mia och Tilda här idag och ungarna har röjt runt som aldrig förr. Dom leker riktigt bra ihop (visst, dom ryker ihop ibland) och det är så kul att se. Vi har dansat och pysslat, fikat och lekt hela dagen. Tack för idag tjejer, det gör vi om snart igen!

Under eftermiddagen hörde min mamma av sig och informerade oss om att dom skulle komma över och att dom skulle stå för middagen. Ja vi tackar ja! Så dom kom med fulla matkassar och morsan ställer sig i köket och lagar min absoluta favorit-rätt, kalops! Det finns inget godare enligt tycke. Underbart att bli lite bortskämd så där spontant. Tack mamma och B, för allt!

Nu ligger jag och glor på Änglagård - andra sommaren och väntar på att Tomas ska komma hem från jourjobb. Vilda ligger bredvid mig i soffan och snarkar, helt slutkörd efter denna dag. Natti!

Kommentarer
Postat av: Mia

Måste helt klart göras om, väldigt jättesnart!

Vi måste ta oss ett kragtag så det inte går så långt mellan gångerna ju. :(

<3



Oh, tänk den som kunde få bli spontant bortskämd och ha någon som erbjöd sig att komma hit och laga mat..;) Men det lär ju inte hända den närmaste framtiden, vill man äta får man helt enkelt laga maten själv..;)



LÖV! <3

2011-02-06 @ 09:55:02
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Å vilken lyx. Och kalops som är så gott!



Vi ska åka till mina föräldrar och äta nu. Tar med lite ingredienser så lagar vi ihop =)

2011-02-06 @ 10:32:53
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

Vilken fin blogg du har fått nu :)

Underbara bilder!



hihi ja du har verkligen tur att ha folk som kommer hem till en och lagar mat :D

Det händer inte här. :)

2011-02-06 @ 17:53:43
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0