No funkis.

Jag har bloggat hela dagen från min blogg.se app på mobilen, men inget verkar ha tagit sig fram. Vad kul! Jaha. Hursomhelst, hur ska jag då sammanfatta den fabulösa dag.. jo, syrran och barnen var här och lekte en bra stund, spelade tv-spel, fikade, busade och pratade. Mycket mysigt, tack för att ni kom! :) Jack och Milo är så jäkla söta, följde efter varandra hela tiden och stödde sig mot varandra när dom skulle resa sig upp. Gulligull.

Nu har jag och Vilda målat lite ramar som jag tänkte få upp ikväll om dom hinner torka. Mycket färg i liten verkstad. :) Jack har nyss somnat och jag känner för att göra det samma..! Är helt galet slut! Väntar dock på Tomas som är iväg och handlar nyårsmaten, får se vad för spännande han hittar.

Just det, jag sydde ett till flaggspel igårkväll. Superfint blev det och ikväll blir det 2 st till Vildas rum. Sen får det vila en stund, nu är jag trött på allt detta strykande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0