Husägare!

Idag fick vi nycklarna och på lördag flyttar vi till vårt hus.

Känns helt jäkla sjukt! Sjukt underbart! 25 bast. Tvåbarnsmamma. Husägare tillsammans med min fina älskling. Vem sjutton kunde tro detta om mig när jag var 17..


Älskar dig så in-i-norden, Tomas! ♥


PS: Vet att det är tattigt med uppdateringar här på bloggen, men det är så mycket runt omkring nu. Möten, packning av kartonger, umgås med vänner och familj.. jag hinner inte med hälften av allt jag vill! Imorgon är det iallafall dags för babysim och det ska vi pallra oss iväg på, jag och Jacken. Han var sjuk förra gången så då missade vi det. Imorgon är näst sista gången, sedan är simmandet slut för det här året. Tjoflöjt på er och ge inte upp hoppet om min blogg än.. Kommer tillbaka! DS.

Kommentarer
Postat av: Anna Mamma till Lucaz med en till på väg

Åh vad roligt för er. Vill också ha hus.

Hoppas det kommer bli så i framtiden. Det är en dröm.

2011-12-06 @ 17:50:09
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0