Jack 4 veckor

Som ni ser här nedanför så har jag äntligen skrivit ner min förlossningsberättelse. Och jävlar vad långt det blev. Dock är det ju ganska mycket mer än en förlossningsberättelse, skrev mycket också om allt runtomkring.


Igår var vi på 1 månadskontroll på BVC, och vad kan jag säga.. Min lilla sparv är snart en domherre! Han har gått upp 505 gram och växt 2,5 cm på en vecka. Blev faktiskt chockad när siffrorna dök upp på vågen, jäklaranamma. Det känns otroligt skönt att han går upp fint i vikt och mår bra, snart är han ikapp minsann. Nu väger han alltså 3400 gram och är 52 cm lång.


Nu ska vi snart promenera iväg och hämta storasyster på dagis, sedan hem igen för påskpyssel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0