Valdagen

Nu har vi varit iväg och röstat. Jag hoppas verkligen att vi har en rödgrön regering efter att valresultaten avslöjas ikväll. Hoppas, hoppas, hoppas!

Vi ska försöka ha lite valvaka här hemma ikväll, om jag inte somnar förstås.. är sjukligt trött igen nu.



Har ju inte uppdaterat här om hur det gick på bvc, och det gick jättebra. Doktorn och bvc-sköterskan var impade av Vilda och alla ord hon kan. Hon kan ju även säga kortare meningar, som "åka i bilen" eller "äta maten nu" och lite annat och det är ju tidigt för en 18månaders. Har försökt att fylla på "listan" med Vildas utveckling men det är i princip omöjligt.. kommer på en massa grejer hela tiden, ord och annat hon kan. Japp, skryt skryt.


Kul att ni gillade dem stansade smyckena också, nu vet jag vad folket ska få i julklapp..! :)
Ärad vare gud i höjden, dessa har jag gjort i slöjden!




Kommentarer
Postat av: Anna

Slöjden! =D

2010-09-19 @ 19:18:40
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0