sjukstuga IGEN.

Jag hatar att vara sjuk. Och något som är ännu värre är när Vilda är sjuk. Mitt lilla äppelskrutt. Igår gjorde vi inte många knop här hemma hon och jag. Idag är det iallafall något bättre, jag har precis ätit lunch (vaknade jättehungrig imorse, bra tecken?) och Vilda sover en tidig liten lur.

Mina smyckesdelar har kommit hem nu, jättefina grejer. Ska lägga upp bilder på allt också så får ni se. Har dock inte haft någon ork till det än som ni förstår..


Nu ska jag länsa skafferiet i hopp om att hitta lite godis. Me craves it!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hon är duktig minsann - kan alldeles själv. Tycker dock det är konstigt att hon lyckades utan att jag hörde något - det skramlar ju en del om nycklar menar jag. :p

Kul att höra att det inte bara är skrutt som gömmer saker då..;)

Och vad beträffar matten så börjar jag ge upp hoppet....>.<

Måste leka någon dag!! Nu, snart!

Puss! <3

2010-09-28 @ 08:23:43
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0