onsdag (?)

Dagarna bara flyter ihop. I måndags eftermiddag började jag känna mig lite dålig på jobbet, lite illamående och yr men trodde det var järnbrist. Som tur var hade jag bara nån timme kvar på arbetspasset så jag plågade mig igenom det och hämta Vilda på jobbet. Väl hemma så fick jag så helvetes ont i magen, hemska kramper och varje liten rörelse gjorde ont.. sist jag mådde så illa var när jag fick vinterkräksjukan när jag var gravid med Vilda.

Både Vilda och jag blev hemma från jobb och dagis både igår och idag, och gårdagen var nog det jobbigaste på länge.. en relativit pigg tjej som ville leka och ha roligt men en mamma som knappt kunde röra sig utan att må illa. Och Vilda sa hela tiden "leka sammans!" (leka tillsammans) och hon förstår ju inte när man är sjuk :( Förlåt älskling.

Idag mår jag dock bättre, har inte så mycket illamåendekänslor eller ont i magen, bara lite yr och konstig sådär i kroppen. Skumt som fan. Jag har iallafall inte "kastat upp" (finns väl inget finare ord?) sen i måndags och det är tur det för imorgon är det dags för ultraljud. Varken får eller vill åka dit när jag är sjuk så nu jäklar måste jag bli friskt snabbt här.


Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0