Jobb, jobb, jobb.

Som rubriken lyder så har jag jobbat en del, både dagar och kvällar men i helgen är vi lediga! Så skönt. Funderar på att ta en tripp till IKEA och köpa lite skrot som vi glömde i onsdags.. då köpte vi garderober och en toppenfin skänk som numer pryder en vägg i hallen. Äntligen ska det bli lite ordning här hemma.


Dagen på jobbet har varit spännande. Har åkt runt i en bil med sommardäck. Ja, det hade ju snöat lite. Ja, jag fastnade några gånger (2). Men jag grävde mig loss minsann. En bra kvinna reder sig själv. Utöver det har jag promenerat runt halva orten nu på eftermiddagen (känns det som), handlat upp halva fiskdisken på Ica och snurrat hem igen och smällt i mig två skålar yoghurt och gett Vilda mellis.

Först: slänga ihop en smarrig gubb-röra/sillsallad, sedan så tänker jag sätta på två koppar kaffe till mig, sätta ner röven på golvet och leka med Vilda när hon lagar mat på sin minispis med sin lilla mini-grytvante i högsta hugg.

Bild? Orkar inte leta efter sladden. Ni får fantisera själva! (som Itzhak brukar säga).
Bjuder på ett av hans mest fantastiska framträdanden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0