VAB

Är hemma med med Vilda idag, hon har feber. Stackarn. I lördags hade hon 40 graders feber på eftermiddag/kvällen. Då är man inte kaxig minsann. Nu hoppas vi på att det är tre-dagars-febern och inte någon ond halsfluss på ingång.. (det går halsfluss på alla dagis här i området, hurra!)

Under helgen har jag jobbat och igår kom Emma på lite fika.

Det är väl typ det som vi haft för oss..



Bjuckar på en gammal bild jag fick av mamma & B. Från mars 2010! Står i valet och kvalet om jag ska raka sidan igen. Hm. Svårt. Vad tycker ni? Nu när håret är på utväxt ser det ju bara för jävligt ut. Mrr.





Kommentarer
Postat av: hmmm

raka sidan! skit snyggt!

2010-11-22 @ 11:29:07
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

jag tycker absolut att du ska raka sidan igen :D

2010-11-22 @ 22:35:31
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Det är ju så jobbigt när de är sjuka!! hoppas hon har kryat på sig!

2010-11-23 @ 10:02:46
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0