tisdag!

Vad fint att bilden kom upp två gånger, toppen! När det enligt min kära telefon inte gick alls. Och fin kvalité är bilden i också hurra, hurra.. nej nu ska jag sätta mig ner och leta efter en ny telefon! (Eller så kommer jag på att det kostar skitmycket och den kommer gå sönder efter halva abonnemangstiden..)

Idag har jag jobbat. En otroligt underlig och tröttsam dag. Lunchen slängde jag i mig en timme innan jag skulle sluta jobba, haha. Imorgon och torsdag är jag iallafall ledig, så jag och Vilda ska mysa järnet. Ska ta mig in till Norrtan någon dag och leta lite kläder, det är en sak som är säker.


Bla bla bla..! :)

Kommentarer
Postat av: Lynn

...och leka med Lynn! Glöm inte det! ;)

2010-11-02 @ 15:10:45
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Annie

Lite segt, men tack! Jag hade en jättefin födelsedag. :)

2010-11-03 @ 08:32:17
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0