Kvällens playlist

Går med lite smått tunga steg nedför memorylane nu ikväll.
Lars Winnerbäck säger det bäst med Söndermarken.


i februari var det bottenfryst i mälaren
Götgatan var grå och kall av seklets värsta vinter
det var tungt att gå,
Stockholm verkade full av långa svarta labyrinter,
jag var virrig och trött, jag var sliten och nött
allting runt omkring mig gick i ultrarapid
jag hade inga veckor inga dar
bara en röra av en massa tid
jag ville hitta en bra paroll
nånting att tro på nåt som tog mig upp
en bit över noll
hon mötte mig med sitt leende
hon sa ta min hand jag följer dig

vi ska åt samma håll




Kommentarer
Postat av: josefine

kikar in, och håller helt med...lasse säger det bäst!!

2010-11-10 @ 21:15:01
URL: http://belliejo.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej!, Gud va snällt av dig! Själv förstår jag verkligen INGENTING av sånt, förstår inte ens hur man länkar andra, alltså ingenting :). Jag hade tänkt mig i samma stil som du har gjort hos Ingela och hos dig... En massa kort högst upp och så :). Säg till hur du vill ha korten och så så fixar jag det och hur mycket du vill ha för besväret :)

Kram!

2010-11-11 @ 06:21:58
URL: http://www,underbaramonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0