Inte sova, mamma!

Känslan av att känna sitt barn simma runt och ha sig där inne i magen är ju otrolig. Otroligt häftigt! Just nu tycker lillebror att jag ska gå ut och orientera eller nått, så att han blir lite mer vaggad där inne. Buffar och grejar och har sig. Så jäkla mysigt! ♥

Imorgon är det dags att återgå till vardagen, Vilda är frisk så det blir till att gå till förskola och jobb. Tydligen så är ju någon sorts snöstorm påväg mot vårat håll så jag ska lägga fram långkallingar tills imorn. Brr.

Eftersom jag ser hemsk ut för tillfället så bjuder jag på en lite äldre bild där jag inte ser så pjåkig ut! Och titta på Vilda, hur söt får man bli?! *ÄTER UPP!*


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Naaaw vad fina ni är :)

2010-11-23 @ 23:41:10
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0