car - I has it!

Nu har jag fått tillbaka min kära bil. Ih. Tomas köpte den han tittade på igår, så nu är jag ej längre utan bil, rackarns skönt! Ångesten försvann :) Imorse var vi upp kl. sex hela bunten för att hänga med till Tomas jobb, så att jag kunde köra hem min bil igen och han kunde ta sin nya hem efter jobbet (comprende?) På vägen hem hör jag hur Vilda börjar kaskadspy precis när jag kör ut på motorvägen. Stackarn. Men hon lyckades somna om i allt och var inte ledsen alls, bra det iallafall. Så jag börnade hem och bar in en kräkig unge i duschen, då blev hon väldigt glad! Tackar gudarna för att vi har egen tvättmaskin också.

Snart ska jag sätta på lite kaffe, mamma kommer och ska hjälpa mig barnvakta Vilda när jag är hos BM. Fast känner jag henne rätt så vill hon nog följa med in och lyssna på lillens hjärtljud. Det gjorde hon med Vilda första gången vi fick lyssna! :)

Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: A-C

Älskade unge säger jag bara om bilden på finaste vilda.. =) Är förresten tillbaka i bloggvärlden igen =) Saknar dig/er

2010-11-09 @ 14:57:35
URL: http://leaveyourcomfortzone.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att du fått tebax bilen darling. Kunde inte komma mer lägligt än i detta snökaos! =O



Löv!

2010-11-09 @ 16:07:40
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej!

Var in på Ingelas blogg och såg vad fint du hade gjort där! Tänkte kolla om du gör bloggdesigner till andra och hur mycket det kostar i sådant fall?

Kram!

2010-11-09 @ 20:20:01
URL: http://www,underbaramonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0