Måndag

Måndag igen och ikväll ska jag jobba. Lämnade Vilda på dagis vid 14:30 så Tomas får hämta henne idag. Kul! Hoppas att det ska gå bra, det gör det säkert. Barnen på dagis är så gulliga och säger alltid "Vildas mamma! Vilda, nu kommer din mamma!" och en annan liten tjej säger alltid "ska han gå hem nu?" Hehe..

Min syster Ingela kom hem till oss i förmiddags och har hållt oss sällskap under dagen, vi har druckit kaffe, snackat skit och lekt med Vildabus.. som är allt annat än blyg skulle jag vilja påstå. En riktig pajas!

För övrigt så har jag redan börjat packa inför flytten. Yes, jag kunde inte hålla mig. I nästa vecka kommer det en container för grovsopor till vårat område, så då ska vi passa på och kasta allt junk som inte ska få äran att flytta med till den nya lägenheten.

Jag gick hårt på bokhyllan vi har i vardagsrummet och kastade en hel massa böcker som ändå ingen läser. Hittade en bok jag fick i julklapp en gång, med en hälsning längst fram. Otroligt hur tiden utvecklar sig, men den fick inte stanna. Varken hälsningen eller boken. :) Skönt! Rensade även igenom våra CD-skivor (då vi bara lyssnar på Spotify). 

Jag älskar att kasta saker. Så jäkla skönt. Massa bagage och dåliga gamla minnen som man bara kastar åt h*vete.

Det är bra för själen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0