Torsdag

Vi hade verkligen en mysig dag igår! Efter besöket i Norrtälje kom vi hem och mötte upp Tomas, som hade förberett pannkakssmet. Vi åt jättegoda pannkakor till middag (Vilda älskar det!) och så fick hon öppna fler paket. :) Vi sjöng såklart också.

Ikväll ska jag jobba, börjar om ca en timme. Dom ringde lite tidigare idag och frågade om jag kunde jobba kväll imorn också, och det sa jag att det kunde jag väl göra.. inte riktigt planerat in det men det får gå ändå!

Ska dammsuga lite imorn och baka en sats med bullar inför kalaset på lördag, det borde jag ju hinna med.. tycker man.

Gjorde en smink tutorial med bilder nyss men jag tog dem med webcamen och de blev verkligen asdåliga. Skit! Nu väntar jag tills jag köpt ett nytt minneskort till lilla kameran. :P

Så här ser jag ut idag iallafall. Men min nya kofta från H&M.. med puffärmar! :D




Kommentarer
Postat av: Lynn

Världens finaste Trissel-Trassel! :)

Tack för igår! The Girls + kaffe + muffins = världsbäst! <3

2010-03-11 @ 16:31:08
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0