Söndag

.. och jag fick sovmorgon imorse. Så skönt! Satt uppe länge och tittade med ett halvt öga på Melodifestivalen när gästerna åkt hem. Fel låt vann, enligt mig. Så allt är precis som vanligt alltså..! Salem var ju grym.

Idag är det dags för kalas #2, kompiskalas. Mia, Per och Tilda kommer om några timmar, likaså Anna. Lynn skulle jobba den lilla spjuvern.. men vi tar det en annan dag helt enkelt. ;)

Jag skulle kunna sova några timmar till känner jag, så nu slänger jag ner mig själv i soffan och chillar ett tag innan det är dags att fixa iordning sig. Tomas städade bort all disk och skit imorse, så nu är det rent och fint i köket igen. Visst är det skönt att vakna upp till ett städat hem? Tack älskling!

Paketöppning igår..
Det var boken "Fyra hönor och en tupp". Från R & A. :)


Kommentarer
Postat av: Lynn

Önskar att jag också kunde komma idag! :( Men som sagt, vi får ta igen det en annan dag istället! Hoppas ni får en toppendag idag och att Vilda får massor med tårta och paket! Ge henne världens största kram från mig! <3

2010-03-14 @ 11:26:04
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Josefine

tittar in :)

vilken härlig liten tjejja du har <3 tänk så fort ett år går (har själv en liten född dec.08).



ha det gott.

2010-03-14 @ 15:15:17
URL: http://belliejo.blogg.se/
Postat av: Sara

Sova är ju underbart =)

2010-03-14 @ 21:49:01
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0