Onsdag

Igårkväll blev det solning för hela slanten, rackarns skönt! Jag är inte uppe i Anna's klass än, men ändå.. känns fräschare att vara lite brun än vit som ett jävla A4:a (för att citera Hanne).

Vilda har sovit en stund och jag har lyckats med bedriften att trimma Ebba. The skägg-master. Guud. Både hon och jag hoppade in (eller ja, hon kröp in) i duschen, äckliga jävla hår.. det tar sig ju verkligen in överallt. Innan för trosorna, i örat? Hmm.

Hursom. Gårdagen var underbar, Vilda var i sitt esse och lekte och röjde med kusinerna. :) Så roligt att se hur dom leker tillsammans. Vildas yngsta kusin, Ella, är hörselskadad så hon hör ju inte hur hon själv (eller vi andra) låter speciellt bra, tror bara hon hör en cm från örat om man nästan skriker? (Rätta mig och jag har fel, Ingela). Så Ella gaggade på och skrek och hade sig, bankar med grejer högt som tusan.. kan säga att Vilda gjorde samma sak sen när vi kom hem. Var inte tyst en sekund i princip. :D Själv hade jag lite ont i huvudet så det var guld värt att få åka iväg till Norrtan själv och bara sola och inte tänka på annat än radioprogrammet jag lyssnade på. :)

Idag tänkte jag att vi skulle leka med Mia och Tilda men dom var ju upptagna (tyyypiskt!) så vi får underhålla oss själva här hemma. Städa och tvätta. Jetekuhl..

Anna kommer över när hon slutar jobba iallafall, promenad står på schemat.


Hörs sen. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

ja men skulle verkligen behöva börja sola för man är ju så blek. isch.



& promenad är ju aldrig fel. :D

2010-03-24 @ 14:47:06
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Ingela

Nästan rätt, 1 dm från örat hör hon normal samtals ton. Jätte myssig dag hade vi alla fall. Puss och Kram.

2010-03-26 @ 15:54:45
URL: http://barnarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0