Kaffe.

Kastade nyss på mig fejset. Skönt. Känns ju liksom lite bättre att åka iväg och jobba om man fräsch ut. Tycker jag iallafall. Borstade håret igår (AJ, Anna, du hade rätt.. eller nej, det var värt det!), vilken jävla pärs. Det var verkligen helt muppigt. Som sockervadd. Fast värre. Jaja. Hursom. Duschade igår innan vi gick och lade oss, gjorde två flätor av håret så att det inte skulle trassla ihop sig, och efter en hel natt och dag med dessa flätor är numer mitt hår helt jävla prinsesslockigt. (!)

Jag vet inte om jag gillar't. Tror inte det. Hm.
(Konstigt ljus på bilden.)




Men skit i det nu. Nu ska jag dricka kaffe en stor kopp kaffe med mjölk!




Kommentarer
Postat av: Annah - blivande tvåbarnsmamma

Du har sjukt långt och fint hår!

2010-03-03 @ 19:17:47
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker att det var gööörfint. :) Du har så långt hår darling! Give me!!! <3

2010-03-03 @ 21:47:20
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0