Söndag

Idag har jag slipat väggar och spackat skarvar till armarna börjat skaka. Men det börjar att ta sig, banne mig!

Konstigt återigen, har inte blivit arg en enda gång under den här "flytten" (som dock inte är över än, utan vi tar det ju lite pö om pö..) Jag brukar ju alltid bli skitsur. Alltid. Men nej, inte ens lite smågrinig. Det är ju bara jag och Tomas som flyttar och grejar, kanske är det då. Vi lejer barnvakter men flyttar vår skit själv.

Och när vi kommer fram till nya lägenheten och bär upp kartong efter kartong uppför den långa trappan så krockar vi lite i hallen och pussas en stund.

En bra flytt det här. För hjärta och själ!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men ni är väl för jefla goa du och Tomas :)

Man blir ju alldeles lycklig i hela kroppen av att läsa det du skriver Patricia.

Och Vildabus kunde ju inte ha några mysigare föräldrar,snacka om att hon får växa upp med KÄÄÄÄRLEK ! Kram till er och hoppas att ni ska trivas i den nya lägenheten !!

2010-06-06 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0