Pyssel

Igår beställde jag hem tyg för att sy lite kläder till Vilda.
Jag har aldrig sytt kläder förut så det kan bli lite hursomhelst, men någonstans måste man ju börja. Ska bli superkul att få sätta igång! Beställde inte så mycket tyg, bara dessa två nedan och nån meter svart mudd.

Ska beställa några nummer från Ottobre, har hittat några fina mönster på tröjor och klänningar som inte verkar vara allt för avancerat. Bra för en nybörjare som mig. :) Vet inte ens vilka tyger man har till vad och bilderna säger mig inte så mycket.. vill ju helst klämma och känna lite på tygerna men det är ju lite svårt då de snyggaste tygerna inte finns i butik. (Vad jag har sett). Anywho..


Har beställt tygerna från jofotex.com, har lånat bilderna därifrån.



stjärna lime/aubergine - 80% bomull, 20% polyester



gammelrosa polyester velour
- 100% polyester

Kommentarer
Postat av: Annah - livet som tvåbarnsmamma

stjärntyget har vi en filt i och det är jättemysigt, som velour :D

2010-06-23 @ 14:12:14
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0