Flyttfix

Igår började vi att flytta kartonger och grejer från lägenheten. Det första jag packade upp i nya lyan var alla blommor. Och allt som skulle upp i klädkammaren, som jackor och sånt skräp. Vi började även att slipa i Vildas rum, men kom fram till att vi ska införskaffa en tapethyvel och ta skarvarna med den först, sen slipa, sen spackla och sen slipa igen. Tror jag. Äh, Tomas har koll så jag kör på bara.

Vilda var med min mamma hela dagen igår, de kom förbi och fikade lite i nya lägenheten och Vilda sprang omkring och såg allmänt jättelycklig ut. Mys! Idag ska vi försöka fortsätta med fixandet av Vildas rum, har lejt Anna till att vara barnvakt till Vilda en stund.

Nu sitter jag och surplar på en mugg kaffe och mår allmänt jävla bra.


Livet är bra.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Va spännande med flytt!

2010-06-07 @ 09:55:49
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0