ledig!

Ååh. Nu har jag jobbat klart för helgen. Herregud säger jag bara.. känns som att jag inte gjort annat än att köra bil på Rimbos krokiga och kringliga skogsvägar. Naturen är verkligen underbart vacker nu på sommaren (jo, annars också men ni vet..) och man får verkligen se så mycket när man far runt som vi gör i Hemtjänsten. Gillar't!

Imorgon är jag ledig och på tisdag jobbar jag kväll, så det är lite "långledigt" för mig nu då. Är ledig fre-söndag också men då har Tomas jour såklart.. typiskt. Men något hoppas jag att vi ska hitta på ändå. :)

Skulle förresten ge min högra lilltå för en myggdödare just nu. En sån där elektrisk eller vad tusan det nu är, myggerna flyger dit och bränns upp. Mohaha.

Fan, en sån skulle jag ha önskat mig i födelsedagspresent.. o__O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0