ingen vanlig dag.

Nej, för idag var det minsann min födelsedag!
Eller ja, igår om man ska vara helt korrekt, klockan är ju faktiskt över tolv nu..


De första fikagästerna kom på förmiddagen, det var tårta, saft, ungar och presenter överallt.
Mycket mysigt! Och kaffe såklart. En hel massa kaffe gjorde vi av med idag. M-hm.

Pappa & Stina trillade in under eftermiddagen, mamma och B kom och käkade middag och innan dess hann jag, Marie och Anna med en sväng i parken som ni såg på bilden här under.

Efter att middagen var uppäten så kom jag på att jag så hemskt gärna ville gå på bio, och se Eclipse, och så lägligt då att Vilda har världens bästa mormor & B som ställer upp som barnvakt till strumpan.. så det blev ett sådant där helt spontant bio-besök som liksom aldrig händer längre.

Vi skjutsade syrran till Söderhall som också skulle gå på bio (samma film, dock i Sthlm) och sedan åkte vi mot Norrtälje där vi gick ut och hämtade biljetterna vi bokat och hittade en mysig parkbänk att sitta och svärma på.
Gick en sväng på Norrtäljes gator och letade efter en snusförsäljande butik, och efter tre stängda affärer hittade vi "Hemmakväll". Snus är bäst på bio, det vet ju alla..

Vi lyckades träffa på Ann-Caroline och Philip på bion också, och efteråt fick vi en titt på deras nya lya.. och ja, nu känns ju våran lägenhet inte så het längre. Galet fint hade dom! Men snart så är vi också där.. måste bara dona klart först. Och det tar ju sin lilla tid som vi vet.. Tack för titten vänner, ses snart igen!

Nu ska jag lägga mig i soffan och slösurfa en stund innan jag somnar, Tomas har redan somnat i halvsittande ställning här bredvid mig, ska bli skönt att göra honom sällskap. Men inte riktigt än.. :)

Lägger kanske upp lite bilder imorgon, jag har nämligen hittat sladden till kameran.


Kram alla och godnatt!

/ nöjd födelsedagstjej_86

Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis igen syster :)



P.s vad är det som har hänt med din blogg man kan inte se några bilder och halv texten fattas.



Puss puss

2010-07-03 @ 01:20:00
URL: http://barnarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0