1 juli


Hej på er vänner.

Ber om ursäkt för sunkig uppdatering men hur ofta vill man sitta framför datorn när solen skiner? Nä. Jag har jobbat en del, flyttstädat den gamla lägenheten (TACK alla hjältar som har hjälpt oss på alla sätt), börjat slipa och dra bort tapeter på väggarna i vardagsrummet i nya lyan, firat midsommar ute i skärgården med världens bästa familj, lekt med Vilda i parken, experimenterat med nya overlock-symaskinen jag har fått låna, och ja, pysslat med en triljon andra grejer.

Fick hem Vildas första dagisfoto för ett tag sedan, hon blev så jävla söt!
Mitt söta hjärtegryn!

Vad har ni haft för er då, mår ni bra? Själv har jag lite små-ångest för tillfället.
Imorgon blir jag tant. Jag fyller 24 år. När hände det här? Sjukt hur tiden går egentligen.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Så söt hon är =)

2010-07-01 @ 13:29:08
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Mia

Sötnosen! :)

märks inte så mycket av den tofsen du hade strävat och satt upp innan...;)

2010-07-01 @ 22:50:40
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0